Na cestách v sukni

0

Internetový biznis dáva blogerkám možnosť slobodne žiť. Úspešnými sa väčšinu stali ešte veľmi mladé. Nielen vďaka internetu, ale predovšetkým vďaka vlastnej energii, kreativite a odvahe. Ukazujú svetu svoj talent a žiaria šťastím.


JANA SCHWEIGHOFEROVÁ

Nie je typická podnikateľka, nevysedáva v kancelárii ani na poradách. Cestuje. A o svojich potulkách po svete píše na svojom blogu. Nápad virtuálnej prezentácie jej potuliek mal prapočiatok na Seychelách. Každý sa vraj divil, že si ako študentka mohla dovoliť taký drahý zájazd, a tak napísala Seychely bez miliónov na účte. Jej prvý blog bol o tom, ako sa dá do exotickej destinácie cestovať za relatívne malé peniaze. A čuduj sa svete, blog sa vtedy stal jedným z najčítanejších na Slovensku.

Po štúdiu práv pracovala Jana aj na dobrých a atraktívnych miestach, ale spokojná nebola. A tak založila blog, kde pod menom Janka Travelhacker učí svojich fanúšikov, ako cestovať za málo peňazí, dáva tipy, triky a rady, prednáša na seminároch a workshopoch, skrátka, delí sa o svoje skúsenosti. A spolupracuje aj s Národným podnikateľským centrom.

Travelhacker je pre mňa práca, ktorú som si vytvorila, pretože žiadna iná ma nelákala. Každému vyhovuje niečo iné. Pokiaľ je človek šťastný a spokojný s prácou, ktorú robí, môže robiť čokoľvek,“ napísala na svojom blogu Janka, ktorú v súčasnosti jej blog a aktivity okolo živia na sto percent.

„Po pol roku fulltime podnikania prehlasujem, že je to mega náročné. Celá tá administratíva, fakturovanie, design, marketing, neustále zlepšovanie sa, robenie nových spoluprác, písanie článkov, prinášanie fakt hodnotných tipov, nehovoriac o posúvaní biznisu dopredu. Ale momentálne je to pre mňa konečne práca, ktorá spĺňa všetky moje kritériá. Nevedela som takú nájsť, tak som si vytvorila vlastnú.“

Janka Travelhacker je autorka dvoch kníh o lowcostovom cestovaní, influencerka, Blogerka roka 2017 i 2018 a na viacerých kanáloch virtuálneho sveta sociálnych médií ju sleduje takmer 60 tisíc fanúšikov. Jej tipy o lacnom cestovaní si prečítalo 700-tisíc ľudí. A to je podnikanie, ktoré už stojí za to. Sledujte na travelhacker.blog

Odpovedať